LIVESCORE
Ketsbaia.com
BLOG THERAPY
DOKARI TV
150x600 F1 scuderia
ΧΟΡΗΓΟΙ
XOΡΗΓΟΙ
Πρόσφατα Θέματα
» STRATEGY-BETS(Mporeite Na boithisete?)
Τετ 07 Ιουλ 2010, 23:29 από googlino

» Άλλη μία ΚΑΛΗ πρόταση
Τρι 08 Ιουν 2010, 00:04 από trilos021

» Παρελθόν ο "Μαραντόνα της Αλβανίας"!!
Τρι 01 Σεπ 2009, 15:57 από apollonara

» Ετοιμη για το μπάμ η Ομόνοια;;
Τετ 20 Μαϊος 2009, 20:04 από zolos

» Στα κίτρινα ο Σερτζιάο
Τετ 20 Μαϊος 2009, 19:09 από mikez

» Εξετάζουν και Ζουράφσκι...
Τετ 20 Μαϊος 2009, 19:07 από mikez

» Βόμβα με Λυμπερόπουλο!
Τετ 20 Μαϊος 2009, 19:02 από mikez

» Ήρθε η ώρα να το σηκώσει η ΑΕΛ;
Τετ 20 Μαϊος 2009, 00:42 από zolos

» Στην Ομόνοια «παίζει» και του Δάρλα!
Παρ 15 Μαϊος 2009, 11:14 από mikez


Οι πληγές του 2007 ακόμα πονάνε τη Renault

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Οι πληγές του 2007 ακόμα πονάνε τη Renault

Δημοσίευση από green Την / Το Τρι 01 Απρ 2008, 07:54

Το
πόσο άσχημη χρονιά ήταν για τη Renault το 2007, ύστερα από δύο συνεχείς
κατακτήσεις του τίτλου το 2005 και το 2006, έχει γραφτεί άπειρες φορές.
Το πρόβλημα εντοπίστηκε στην αεροδυναμική σήραγγα της ομάδας, που δεν
ήταν σωστά ρυθμισμένη και έδινε εσφαλμένα δεδομένα. Από νωρίς μέσα στην
περσινή σεζόν, που αυτό έγινε αντιληπτό, οι άνθρωποι της γαλλικής
ομάδας έριξαν το βάρος τους στο μονοθέσιο του 2008. Για να βοηθηθεί η
επάνοδός τους στην κορυφή, έφεραν πίσω στην ομάδα τον Fernando Alonso,
και όλα έδειχναν θετικά.

Όμως, το πρωτάθλημα του 2008 ξεκίνησε και η R28 δεν είναι τόσο
ανταγωνιστική όσο θα ήθελαν. Για την ακρίβεια, στους πρώτους αγώνες δεν
φαίνεται καν βελτιωμένη από πέρυσι. Η 4η θέση του Alonso στην Αυστραλία
οφείλεται περισσότερο στις πολλές εγκαταλείψεις ενώ στη Μαλαισία ίσα
που κατάφερε να μπει στους βαθμούς, παίρνοντας την 8η θέση. Όσο για τον
Piquet, το ντεμπούτο του στη Formula 1 δεν είναι ακριβώς εντυπωσιακό.

Ο τεχνικός διευθυντής της Renault, Pat Symonds, επισημαίνει ότι οι
φετινές δυσκολίες της Renault οφείλονται στο τίμημα που πληρώνει ακόμα
η ομάδα για την περσινή της κακή πορεία: «Υπάρχει
ένας τομέας που είναι ο σημαντικότερος στην απόδοση του μοοθεσίου και
αυτός είναι το αεροδυναμικό του πακέτο. Πέρυσι είχαμε ένα πολύ
συγκεκριμένο πρόβλημα στη συσχέτιση ανάμεσα στην αεροδυναμική σήραγγα
και το μονοθέσιο. Φέτος η συσχέτιση είναι σωστή αλλά η αεροδυναμική μας
απόδοση δεν είναι αυτή που θέλουμε. Νομίζω ότι αυτό είναι το τίμημα που
πληρώνουμε για να επαναφέρουμε αυτόν το συσχετισμό».


Ο Symonds τοποθέτησε τη Renault στο γκρουπ των ομάδων που σε κάθε αγώνα θα παλεύουν για βαθμούς: «Μας
βλέπω ως μέρος αυτού του πολύ κλειστού γκρουπ ομάδων που τα παίζουν
όλα. Το καταφέραμε στη Μαλαισία και περιμένω το ίδιο για το Μπαχρέιν. Ο
στόχος μας θα είναι οι βαθμοί και θα ήθελα να δω και τους δύο οδηγούς
μας να περνούν στο 3ο μέρος των κατατακτηρίων. Ξέρω όμως ότι δεν θα
είναι εύκολο, λόγω της παρούσας φύσης του ανταγωνισμού».

www.msfree.gr

_________________
www.dokari.com
avatar
green
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1707
Registration date : 05/03/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://www.dokari.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης