LIVESCORE
Ketsbaia.com
BLOG THERAPY
DOKARI TV
150x600 F1 scuderia
ΧΟΡΗΓΟΙ
XOΡΗΓΟΙ
Πρόσφατα Θέματα
» STRATEGY-BETS(Mporeite Na boithisete?)
Τετ 07 Ιουλ 2010, 23:29 από googlino

» Άλλη μία ΚΑΛΗ πρόταση
Τρι 08 Ιουν 2010, 00:04 από trilos021

» Παρελθόν ο "Μαραντόνα της Αλβανίας"!!
Τρι 01 Σεπ 2009, 15:57 από apollonara

» Ετοιμη για το μπάμ η Ομόνοια;;
Τετ 20 Μαϊος 2009, 20:04 από zolos

» Στα κίτρινα ο Σερτζιάο
Τετ 20 Μαϊος 2009, 19:09 από mikez

» Εξετάζουν και Ζουράφσκι...
Τετ 20 Μαϊος 2009, 19:07 από mikez

» Βόμβα με Λυμπερόπουλο!
Τετ 20 Μαϊος 2009, 19:02 από mikez

» Ήρθε η ώρα να το σηκώσει η ΑΕΛ;
Τετ 20 Μαϊος 2009, 00:42 από zolos

» Στην Ομόνοια «παίζει» και του Δάρλα!
Παρ 15 Μαϊος 2009, 11:14 από mikez


Battlefield: Bad Company

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Battlefield: Bad Company

Δημοσίευση από green Την / Το Δευ 31 Μαρ 2008, 22:59

Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του, δοκιμάσαμε ένα ακόμα άκρως αναμενόμενο online FPS
Πριν
λίγες μέρες ξεκίνησε και επίσημα η Online Multiplayer Beta του νέου
παιχνιδιού Battlefield της DICE, του Battlefield: Bad Company. Όσοι
έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με κάποιο παιχνίδι της σειράς, όπως με τα
Battlefield 2 και Battlefield 2142, θα βρουν πολλά κοινά στοιχεία και
σε αυτήν την έκδοση (ίσως περισσότερο σε σχέση με το B2), όπως την
χρήση οχημάτων από πολλά μέλη της ομάδας, τους τεράστιους χάρτες, τους
διαφορετικούς ρόλους που μπορούμε να επιλέξουμε και το σταδιακό
ξεκλείδωμα διαφόρων όπλων και gadgets. Το πιο σημαντικό όμως στην
ιστορία, είναι ότι το Battlefield: Bad Company αποτελεί το πρώτο
παιχνίδι της σειράς που αναπτύσσεται εξολοκλήρου για τις κονσόλες,
δηλαδή, για τα Xbox 360 και Playstation 3. Αυτό, βέβαια, δεν θα
χαροποιήσει τους PC gamers που βλέπουν ένα ακόμη παιχνίδι να αλλάζει
πορεία και να στρέφεται προς το console gaming, όμως, από την άλλη, οι
κάτοχοι των δύο παραπάνω συστημάτων θα βρούνε τη «δικαίωση» σε αυτήν
την έκδοση, καθώς δεν θα νιώσουν ότι παίζουν ένα PC-Port με
αναβαθμισμένα γραφικά.
Αυτό, όμως, που έχει αλλάξει σε αυτήν την έκδοση σε σχέση με τα
προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, είναι το ίδιο το περιβάλλον και το
γεγονός ότι σχεδόν τα πάντα μπορούν να καταστραφούν σε μεγάλο βαθμό
-από οχήματα, τοίχους, σπίτια και δέντρα, μέχρι και το έδαφος, το οποίο
μπορεί να αποκτήσει λακκούβες από τις εκρήξεις. Αν συμπεριλάβουμε στα
παραπάνω τον εξαιρετικό φωτισμό (HDR), τα λεπτομερή textures, τον
μεγάλο αριθμό παικτών που υποστηρίζεται (έως 24) και την ακρίβεια στα
physics των καταστροφών, είναι κατόρθωμα που η DICE μπόρεσε να
συγκεντρώσει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά σε ένα online game για
κονσόλες. Σε αυτό το σημείο πρέπει να αναφέρουμε ότι ο συγκεκριμένος
κώδικας με τον οποίο δοκιμάζεται το παιχνίδι στην MP Beta, είναι
μερικών μηνών παλιός και κάποια προβλήματα είναι ήδη γνωστά.

Για
παράδειγμα, θα προσέξει κανείς το έντονο tearing, κάποιο shadow pop-in,
αλλά και διάφορα άλλα περίεργα που εμφανίζονται με το animation των
παικτών και των οχημάτων. Όπως έχει αναφερθεί, αυτά τα προβλήματα είτε
έχουν ήδη διορθωθεί, είτε θα διορθωθούν μέχρι την κυκλοφορία του
παιχνιδιού τον Ιούνιο. Το συμπέρασμα είναι ότι, το Bad Company -ακόμα
και σε αυτό το στάδιο- όχι μόνο καταφέρνει να είναι από τα πιο
εντυπωσιακά Online παιχνίδια της κονσόλας, αλλά και το ότι οι αλλαγές
στον τεχνικό τομέα (π.χ. οι καταστροφές των τοπίων) έχουν επηρεάσει το
gameplay σε βαθμό που κανείς δεν περίμενε. Οι δύο χάρτες της
Multiplayer Beta -Oasis και Ascension- προσφέρουν αρκετά πλούσιο
σκηνικό προς καταστροφή. Ξύλινοι φράκτες, πόρτες και δέντρα, μπορούν να
διαπεραστούν και να καταστραφούν από τις σφαίρες, ενώ οποιουδήποτε
είδους κτίσματα (μάντρες, σπίτια) δεν αποτελούν πλέον ασφαλές
καταφύγιο, καθώς μπορεί να γκρεμιστούν από κάθε έκρηξη. Κάθε υλικό
ανατινάσσεται με μεγάλη λεπτομέρεια.

Ρίχνοντας στον τοίχο ενός
σπιτιού ένα βλήμα από το Assault Rifle M416, βλέπουμε -και ακούμε- τα
τούβλα του τοίχου να εκτινάσσονται με πολύ ρεαλιστικό τρόπο προς κάθε
κατεύθυνση και, όταν η ατμόσφαιρα καθαρίσει από την σκόνη -κάτι που
επίσης αναπαριστάται πολύ ρεαλιστικά-, βλέπουμε ότι έχει ανοίξει μια
τρύπα στο σημείο της έκρηξης (ή μια πόρτα, αν το δούμε με διαφορετικό
τρόπο!). Φυσικά, βλέποντας τόση λεπτομέρεια θελήσαμε να ωθήσουμε το
σύστημα καταστροφής στα όριά του και να δούμε το πόσο πολύ μπορεί να
καταστραφεί ένα σπίτι, όπως για παράδειγμα αυτά στον χάρτη Ascension.
Χρησιμοποιώντας πάλι το εξάρτημα του M416 που εκτοξεύει βλήματα,
μπορέσαμε να καταστρέψουμε το σπίτι σε μεγάλο βαθμό, αφήνοντας ανέπαφα
μόνο τα πατώματα, τις σκάλες και τους εσωτερικούς τοίχους.
Σε
αυτό το σημείο γίνεται εμφανές ότι έχει γίνει επιλογή για το ποια
πράγματα μπορούν να καταστραφούν και το ποια όχι, έτσι ώστε να μην
μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά η ισορροπία των χαρτών από τις
καταστροφές. Αν και το σπίτι θύμιζε πλέον περισσότερο οικοδομή υπό
ανέγερση, ωστόσο, διατηρούσε ακόμα το...


preview στο www.gameover.gr

_________________
www.dokari.com
avatar
green
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1707
Registration date : 05/03/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://www.dokari.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης